Pinga Frisim

fredag 3 december 2010

how do you expect me..


hotelladministration!! jag kräker snart rätt ut!! detta har blivit boring!!!!

bs bs bs bs bs= bullshit.. uppgifterna är inte alls kul.. alldeless för simpelt.. barnsligt. nu är jag barnslig! haha vet jag.. jag är trött med!! 05:20 tack för den väckningen you smuck!!

nu är det hög tid att ansöka till big brother! hehehe nu ska de starta igen! och josse ska vinna miljonen:D haha

älskar glee!! den serien får mig att må bra! dans och musik och sång det är livet!! det vill jag göra. lets live today and not tomorrow.

mitt största intresse är pengar.. sa jag sist.. för jag vet inte vad jag gillar jag vill bara ha fleeze men dans och musik det är mitt intresse, men det går inte och leva så för de ger inte pengar!

you gotta try:P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar