Pinga Frisim

söndag 19 december 2010

SHOPPING!!


var på nova och shoppa nyårs klänning.. blev en ifrån whoops en av mina favorit affärer=)


nu sitter jag och försöker plugga lite... har inte haft någon lust på länge.. så jag har rent ut sagt skitit i.. väldigt trist!

i morgon får jag svar ifrån ryan air JA ELLER I VECKAN.. jag är så spänd!!!
sitter även och glor på baby mama som går nu på 3AN
jag firar in 4 advent själv hemma.. kul.. jul och familje traditioner har verkligen förändrats.. :(

jag tycker mycket är väldigt trist nu.. måste hitta någon som kan få mig att känna att livet leker! var finns du...? en liten maskot.. haha ja vad som..

men men ha en mysig 4de advent alla jul mysare.

nyår.. jag längtar så.. vill bara ut och dansa släppa allt..

EN Riktigt god jul önskar jag .. till alla..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar