Pinga Frisim

tisdag 30 november 2010

utredning..


tja!! idag vaknade jag halv tolv.. det var en underbar fin och god sak som väckte mig! =) solen strålade in genom persienerna och träffade mig i ansiktet, mysigt för några sekunder kändes det som jag inte befann mig i Sverige. gud vad jag ville ha mitt eget bara för stunden jag låg där i solen.. eller en solstol vid medelhavet. tack för lappen baby! så söt den var. du är verkligen så jälla så söt!!! PUSSSSSS<3


ni vet dom dröm kola yoggisen..på burk.. eller skål eller vad man ska kalla de.. ta en sån öppna den och tryck i lite chocklad sås eller vilken glass sås du vill och ställ sen i frysen ett tag så voila har du en smörig sorbé. inte så nyttig men fyy vad gott!

det blev min frukost:P kl tre ska jag till doktorn ska på utredning... där jag ska svara på 100 frågor från en psykolog eller ev fler olika psykologer. dom ska fastställa om jag fortfarande lider utav borderline som jag fick som diagnos när jag var 14 år.

så vi får se.... antar att det är fortfarande så..

nu ska jag söka lite jobb... och kolla mina studier sen ska jag sminka mig lite och göra mig klar sen 171 eller 169;an till lund.

alla ni där ute i antarktisk kylan får ha det så bra och minnas solen och sommaren när den behövs som mest;) du e saknad!

Puss o kram //C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar