Pinga Frisim

torsdag 16 december 2010

sjukan

Det är något med lukten på sjukhus som får en vilja springa ut samma väg man kom in.. Hur ska jag säga det..
Det luktar dött.. Och smärta man kan se alla bakterie partiklar flyga runt i luften jag håller alltid andan när jag går längs avdelningarna .. Rädd för att andas in all världens bacill molikyler:'( min bror är inlagd på lunds lasarett aggresiv lunginflammation
Jättetrist han är inte alls bra. Men det går framåt tack o lov!!

Bloggar ifrån min brors x10 mini pro med tangentbord det är super praktiskt jag fick även min
Andra systerson igår lunch tid. Kl 11:58 en fin frisk pojke som heter simon eller miio men det blir nog simon
Grattis <3 linda och andreas <3
Denna veckan har varit tuff jag har vuxit enormt och är starkare än jag varit på länge ! Hoppas på att
Det blir barcelona i sex veckor. Annars blir det nog san agustin för att vila upp sig och glömma allt vad
Problem heter. Nu är jag trött så in i micke storebror ska avlösa mig nu snart min sista buss går kl elva så den går inte o missa.
Hörde att min kära vän petra är gravid för första gången grattis gumman! Bara någon månad kvar !
Glad för din skull vetat att du velat bli mamma länge puss o kram till dig<3 saknar dig !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar