Pinga Frisim

torsdag 21 oktober 2010

trött som in i...



hallå ja! fyyy fan vad trött jag är...:( jag är såå trött!!! jag pluggade till 02:15 igår somna typ en timme senare sen upp kl 06:00 och få upp brorsan till skolan frulle och kläder och väska göras klar! sen hade jag mycket plugga just nu.. så jag tänkte nää jag går inte och lägger mig!! jag ska plugga! så jag pluggade med spotify på full patte! =)

sen var det och hämta lillebror på skolan halv två sen gick vi till ella och jamie åt nybakta scones och drack cola light:P såå gott!! till det blev det toystory 3. jag provade den nya mascaran från isadora.. eller nya och nya men relativt ny är den och nä det är inte så bra! inte på mig i allafall... man blev mest kladdig runt om borsten är tjock och bra så det finns säkert andra den är bra på! men jag måste lyfta upp mina fransar. inte fylla dom det är en bonus:D

åt en big mac hamburgare idag effe hade varit i stan så han köpte med mat till han och frugan:) och då slog jag ju till! den delades med william iallfall men blev sjukt mätt.. brukar aldrig äta bigmac men den var helt okej.

nu sitter jag och pluggar igen.. och dricker cola light som jag så klantigt spillde ut precis! grattis jozze! vill bara sova brevid mitt element.. då sover jag tryggt som en stock!;)

vad gör du?? undrar ju... du dissar ju mig:(:=P








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar