Pinga Frisim

onsdag 20 oktober 2010

pregnant photoshoot!

tja! igår var jag ute med stora syrran lindiz och skulle kolla efter häftiga kläder till hennes gravid session! ska bli jäkligt kul för mig att vara med ... har ingen erfarenhet utav såna fotosessioner! men jag ska vara ett stöd och hjälpa till med feta poser;)

det kommer bli kul! =)

och nu blir jag hämtad strax av henne kl 11:00 tiden.

vi ska kolla efter fler saker mer inne i stan blev bara mobilia igår.:)

ganska läskigt på exakt samma gata som min syster släppte av mig på kl 19:54

så blev en man skjuten i buss hållplatsen som inte var alls långt ifrån mej kl 20:00.

snacka om att man hade lite tur där! hade inte velat bevittna det:( läskigt...

i morgon eller idag efter sessionen tror jag att jag åker till sandra min pingla!

men vi får se har en del att plugga med. hoppas alla har en jävligt bra dag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar