Pinga Frisim

måndag 18 oktober 2010

a new day

det var en ganska trist morgon här hemma för mig!.. jag fick slita min bror till dörren för att han skulle gå till skolan.. det är såå drygt! man ska alltid behöva gå upp och tjata och slita.

efter bråk och svärord lyckades han äntligen lämna lägenheten.
men det var mysigt vaknade som vanligt med gussi den röda tjocka katten brevid mig, bakandes och spinnande. ´*Han måste vara den keligaste katten jag känt*

helt galet otroligt som han njuter. idag åt jag frulle med effe o elin blev mest kaffe=)

och igår hade jag prov online och var klar med prov och läxa kl halv ett igår natt.

men det gick jättebra tyckte jag:) vi får väl se..
jag var extra petig så förhoppningsvis plus poäng på extra tillägg!

Tack jenny för dina mail.. du är verkligen en bra vän , just i denna tid! helt chockad att jag funnit en som haft samma som mig.. jag kände igen mig .. och det har aldrig hänt förr.. som jag undrat.

nää nu vill jag till solen.. bikini och en söt drink på stranden. jag ska by the way börja träna på 24/seven! ska bli skönt efter veckA av stillheter....:(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar