Pinga Frisim

torsdag 21 oktober 2010

Plugg..för hela slanten





Efter en massa tårar och uppkördhet och sprängande huvudvärk och en massa frysa som fan ända in i sklettet .. timmar... så gick jag hem till ella och fick en god vanilj te och en hembakad scone med ost på, riktigt gott du är verkligen duktig min lilla sötnos gumma<3

och jag fick ett par leenden utav min fina gudson! så det kändes bättre.. men jag var helt matt .. det är jag fortfarande!!! orkar inte med såna omställningar... bra-dåligt -bra -dåligt-bra-dåligt.
men det är klart jag vet att det inte alltid kan vara bra! så e livet bara! nu sitter jag o pluggar förfullt! gör ett arbete om Disneyland Paris! =) kan det bli bättre, det är skoj iaf.

lindas gravid session gick super! as fina bilder kommer det bli den 8 november när vi ska dit och kolla på dom.

jag är sååå trött vill bara sova! men måste plugga....:(
sov gott alla i natten..

Kramar Chall

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar