Pinga Frisim

torsdag 3 december 2009

mer jul!



TITTA SÅ FINT I GÖTEBORG!




jag vill oxå jul pynta... ju!! har inte ett skit.. och just denna tiden har vi alla det hårt... men man får njuta när man kommer in i stan i lund är det underbart! dom gör staden alltid lika vacker och tilldragande. mm jag älskar verkligen lund.

malmö är det fint oxå i.. hemma hos elin min gumma min lillasyster och min bästis;) är det jättefint hon har röda och vita julstjärnor och en stor fin jul stjärna stor som faen.. i fönstret och en fin jul ljus stake den är snygg inte som andras lite otraditionell men mycket fin!:) och classy.

får hem och titta hos min stora syster linda med:) hon gör alltid så fint... snart hoppas jag allt vänder..

så jag kan känna glädje och mindre psykisk stress under all tid:p

julen betyder mycket för mej.. det e min årstid jag föddes i december och mina syskon kommer längre fram i den perioden med. och de är så fint med snö!!

bara de får ligga.. nu har jag klappar klara till ella, micke my bigbrother , viggo, wille. altså har jag mamma, pappa, linda, efflan kvar ska handla till gino prinzen och tindra med, liam och rocco börje och doris <3 . mina syskons djur plus mina:D

det blir nog fira hos mormor och morfar! :) man vet aldrig hur länge man har dom:(:(

min morfar betyder väldigt mycket!!! jag älskar han sjukt mycket! han e alltid på min sida för jag e hans lilla flicka:)

nu ska jag se paradise hotel och sen sova.. på onsdag konsulation hos beutiful woman i kristianstad.

ella och jag o mamma kommer i bmwn:P

jag har så ont... i magen.. känns som knivhugg från mellanbenen o upp i magen .. och snytit blod sen i går.. inte hela tiden..då

och harklat.. upp. undrar vad det e .. hoppas det e vanlig förkylning och kanske en urin vägsinfektion. . så det inte är cysta igen.. orka ...


natti....



JULKLAPPARNA KAN FIXAS FRÅN NETONNET! :)

http://www.netonnet.se/?gclid=CMqQhs6FuZ4CFcor3godA0Tz2g

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar