Pinga Frisim

måndag 21 december 2009

brittany murphy!


jag blev jävligt chockad när jag läste om det... och ännu mer när min syster smsa mej med att hon är död.!! herregud.. den söta gulliga crazy tjejen som alltid spelade så fruktansvärt bra i sina filmer...


jag har alltid gillat henne extra mycket.. jag har sett mej själv i henne när hon spelat sina roller!


och jag har alltid tyckt hon var så söt och fin med sina stora fina bruna ögon..

som ashton kutcher säger på sin twitter en bit solsken har försvunnit från jorden!


usch... jag länkar här bild spel från msn på henne.. genom hennes filmer hon slog igenom i cluless som var en av mina favvis filmer.


och don say a word och stulna år som är sjukt bra .


vila i frid brittany.


idag ska jag in till stan med syster.. titta julklappar!


min favvo skådis.. fan oxå att bara söta fina männsikor ska försvinna så hon blev bara 32 år. en skrämmande ålder rickard min vän blev oxå 32 . vad är det med den siffran?


klicka här nedan för att se hennes karriär i bildspel.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar