Pinga Frisim

onsdag 30 december 2009

24 år idag...


japp... idag fyller jag år.. märklig dag jag valde att komma på. jag tänker bara på vad har man gjort under dessa 24 år??

absolut ingenting!!!!

jag har fyllt år och fyllt år... även fast jag vet att mina sjukdomar stoppat mig...

men ändå... ingenting...

ingen får bli sur eller kalla mej egotrippad men 2010 ska bli ett år där jag koncentrerar mig på mig.. jag kommer nog resa.. och kanske jobba någonstans om inte saker och ting löser sig i detta skit landet.

24 år gammalt.. hur fan kan jag tycka det e gammalt??

vad tror ni jag fasar över min födelsedag som om jag fyllde 30.:S hur kommer jag känna då om jag mår skit nu...?

jaja... orkar inte tänka på det nu.. kanske är det för man inte gjort så mycket... o känner att allt kommer... eller ska komma... som... vuxen saker... familj eller bättre jobb eller nåt sånt...

äsch... orka..

min födelsedag ser ut såhär; träna 2 timmar kondition. (hoppas jag nu inte tränar i sönder mej;)

sen snabbt möte.. sen dusch kläder o sånt.. sen tårta med familjen vem nu som kan komma den tiden:)

sen ska jag o darling ses<3>
ja jag blir glad av vad som... bara man haft en tanke bakom.. annars inte lönt att ge saker bara för att man ska.
till sist happy birthday to me.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar