Pinga Frisim

tisdag 10 augusti 2010

fy fan vad hemskt!!!

igår hände en fruktansvärt hemsk sak... jag e så ledsen för er.. han var nio år... och lever inte längre:( hur kan någon vilja ta en sån ung killes liv? det e riktigt hemskt och alla är i chock!! dom miste sin far , man för två år sen och nu broren och sonen.

det finns inga ord som kan trösta det finns inget mer och säga... mer än att jag lider med er, och hoppas att ni läker på bästa sätt... de är inget som händer på 6 månader eller ett år ens. man får leva med saknaden och minnen för resten av livet.

man måste alltid vara medveten om att döden är bakom svängen var man än vrider och vänder vi är inte odödliga tyvärr.


idag skulle jag till tandläkaren.. men boka om.. orkar inte vill göra nåt med min familj i stället.


igår tränade jag ett underbart pass! styrka med höjningar på alla övningar, plus kondition på kvällen efter intervall på löparbandet och sen extreme intervall på cykel. det e så underbart när man blir helt svettig överalllt speciellt på armarna det ser ut som man smörjt in sig i baby olja:p

actics cardio express program är något att rekommendera, inte bara för att jag jobbar där men dom är faktiskt effektiva och gör verkligen nytta med flåset!




denna väskan är så sjukt fin!!! och den fick jag av min älskling! tack så mycket baby den är så fiiiiin nu kommer jag alltid tänka på dej när jag ska till skolan:) tycker om dej. <3 <3 <3

i morgon ska jag se om inte jag o petra kan åka och hälsa på dej min underbara vän saknar dej.. tiden bara flyger iväg och jag önska jag hade dej vid min sida och kunde visa dej vad jag gjort och fått dela glädje med dej och dina söner. jag ska se till att dom har det bra det lovar jag dej.


i himmlen hos dej
rickard ta hand om lilla killen för oss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar