Pinga Frisim

måndag 23 augusti 2010

4 o clock in the morning...

jag är helt slut... vakna kl 06,00 jobbat från 09 till 21:00 på olika jobb dock..
det ska bli kul i morgon... :) skola!;)

jag känner mig väldigt vilsen... allt bara snurrar och jag är osäker på min omgivning!!
o jag har tänkt och saknat en viss period ... och såna perioder kommer man väl in i när man ändrats eller växt upp mer.




och till sist : till dej som smygläser min blogg! du har sagt otroliga saker om mig.. trodde aldrig du var en sån människa även kon i hagen kan bedra! och du snackar emot dej själv hela tiden!! jag vet vad du sagt innan och hur lojal du var mot mig, och nu snackar du en massa skitsnack och tror jag ska köpa det? aldrig och förra året... vad gjorde lilla du då? JUST DET.! skrattar bäst som skrattar sist! /CHALL

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar