Pinga Frisim

måndag 12 juli 2010

VÄRLDSMÄSTARE 2010!!!!!! =)



UNDERBART UNDERBART!!! GANSKA IRRITERANDE MATCH EN BUNKE GULA KORT DELADES UT SOM FLYERS NÄR MINST TRE RÖDA KORT SKULLE IN. MEN MEN MEN .......

TILL SIST MITT UNDERBARA SPANIEN TOG DET!! WIIIIIIEEEEEE
RITKIGT HÄRLIGT!

HOLLAND FÄLLDE SPANIEN KONSTANT! FEGT SPELANDE. MEN HEY... DET ÄR JU FAKTISKT VM FINAL!! SÅ DET VAR EN SPÄNNANDE MATCH. OCH JAG BLEV SÅ GLAD !!!! TACK SPANIEN DETTA VAR NI VÄRDA!!! TACK andres iniesta






vilda finaler tänker på zidanes skallning 2006, hehe... sjuuuk den:0)

här ser vi den i repris! tydligen så har jag hört att han som blir skallad säger något om zidanes syster. sånt lackar man på.


JAG VAR FÖRSTA GÅNGEN PÅ 2010 PÅ STRANDEN IDAG MED MAMMA OCH MIN ÄLSKLING! UNDERBART!! SÅ VARMT O SÅ BRUN MAN E:p

HELA HELGEN HAR VARIT SAGOLIK. PGA JAG HAR VÄRLDENS BÄSTA OCH FINASTE KILLE!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar