Pinga Frisim

måndag 5 juli 2010

DEATH BECOMES HER



SMÄRTAN JAG KÄNNER ÄR ATT DET BRINNER OCH BRINNER OCH BRINNER! JAG KAN INTE SOVA INTE ÄTA OCH INTE GÖRA NÅT ANNAT ÄN ATT LIGGA ELLER STIRRA IN I NÅT. JAG TROR JAG HAR DÖTT.

KÄNSLAN ÄR SJUK.. JAG SER DEJ IBLAND OCH HÖR DEJ. JAG BLIR SNART KNÄPP.. MITT HJÄRTA VÄRKER.. JAG KÄNNER MEJ HALV SOM MÄNNISKA VET INTE HUR JAG SKA FORTSÄTTA JAG KAN INTE.... FAN ATT JAG HAR EN FAMILJ RUNT MIG OCH NUMERA EN GUDSON. JAG VILL INTE SKADA NÅGON ANNAN SÅ JAG FÅR FORTSÄTTA LEVA DÖD... DET KÄNNS SÅ .. JAG VÄNTAR PÅ DINA SAMTAL ELLER DINA MEDDELANDE OM JAG SÅ BLIR HUNDRA ÅR GAMMAL JAG KOMMER VÄNTA PÅ DIG. DU ÄR MITT LIVS KÄRLEK.


På kvällen rinner tårarna

I mörkret faller de

De fälls för dig och mig

För oss

Tårar utan mening

Tårar med sorg

Även det omöjliga kommer att bli verklighet om du tror på våran kärlek, bara du tror.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar