Pinga Frisim

söndag 27 juni 2010

midsommar och mycke mer....

hoppas alla fått en underbar midsommar.... min blev väl helt okej.
mycket kubb spelande .
eclipse har premiär nu på onsdag och jag har biljetter!!!! jiiihhoo=) så nice!
längtar... även så har inspelningen av säsong 3 av true blood börjat jag har redan sett avsnitt 1. letar frebilt efter avsnitt 2.
min fina gudson jamie molin döptes i maria magdalena kyrka den 19 juni . och efteråt samlades vi "unga " och drack och umgicks! det var super kul! alicia och nicklas sanna josse .w och metin joel och martin (gudfar) och pappa effe och mamma elin så klart!:)
en riktigt trevlig kväll. tack alla för det!
det var ett tag sen jag skrev men nu är det ju sommar! och sol vill jag gärna ha! plus att dom flesta dagarna i veckan hittar man mig på gymmet. antingen jobb eller fritid.
jag är tom på fantasi och skrivlust... jag håller på med mycket nu själv- även min bok jag skriver.. kommer säkert ta ett år att bli klar men den kommer bli spännande.
vill avsluta dagen med några kloka ord.. tro på dig själv och din insida och dig själv som person tro inte på nåt annat! du är inte svagare som en ensam person! du är starkare!




En klok kvinna kysser, men älskar inte. Lyssnar men tror inte på det hon hör och lämnar innan hon blivit lämnad.



Det är inte fallet som gör ont, utan när du landar.

När en kvinna vill visa sig från sin bästa sida skall hon inte sitta på den.


People had a habit of looking at me as if I were some kind of mirror instead of a person. They didn't see me, they saw their own lewd thoughts, then they white-masked themselves by calling me the lewd one.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar