Pinga Frisim

torsdag 10 juni 2010

förlåt



när jag skulle öppna dörren idag när jag kom hem var där inget sött litet huvud i sista rutan som tittade på mig med hasselnöts färgade ögon med svansen i vädret, där var ingen där.. ingen som heller kom fram springande och skällde glatt.

jag känner mig som världens värsta människa

förlåt min lilla bebis. förlåt... jag vet jag hade bestämmt detta själv... men att det skulle gå så fort!!! trodde inte jag... jag hann aldrig säga hejdå. eller krama dej hårt och säga att vi ses snart igen.

jag vill inte detta igentligen... det gör så ont!!!!!

men jag vet du har det så bra nu... ett liv på landet precis som jag ville för dej!





men jag e ledsen och saknar dej redan!!!





förlåt för allt min sötnos , nu e det riktigt ensamt utan dig.





jag vill bara att du ska ha det bra!





då måste jag lida själv. iallafall nu.

förlåt pappa

förlåt mamma

förlåt mina syskon.

livet är inte så fint.... igentligen det är en plåga att genomlida.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar