Pinga Frisim

söndag 19 september 2010

trevlig kväll igår tack ella o effe o nicklas o <3 jamie så klart<3 fan jag e är ändå halvgrym på fifa:-) spelade fifa för första gången igår! hehe, o vakna av kyckling os! spetten i ungen. inte så konstigt man var slut hela veckan har varit tuff. o fredagen var inte så trevlig! men sånt får en o veta att man lever. det e trist bara. nu fyller snart metin år. jag hade planerat en del saker som jag fick ändra pga diverse saker. men som sagt den ska firas jag står för mina ord jag snackar inte bara. hoppas alla får en trevlig lördag nu ska jag träna har pluggat sen åtta idag o nu är klockan halv tio ;-)så vet ni det;-) johanna o jag ska ut nästa helg! ser vi fram emot snäckan.

Published with Blogger-droid v1.5.9

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar