Pinga Frisim

onsdag 1 september 2010

om du fick en önskan

Jag sitter på bussen o solen skiner rakt i ansiktet! Så skönt den kommer vara grymt saknad nu börjar ju hösten :-( o jag lär gå i ide. Det gröna gräset o träden o blommorna allt liv rent sagt kommer ja sakna så. Jag jobba 3.5 timme idag. För sen kom pappa o sa att det satt för hårt så jag kunde skita i det. Tack pappa så gulligt av dej. Hehe om du fick en önskan Vad skulle du önska då? Jag hade önskat att det var slut på fattigdom o svält. Eller att dom planen i world trade center alldrig krachat in. O sist men inte minst önskat tillbaka Rickard i livet men då är det tre önskningar plötsligt.... jag tar första får då hjälper jag flest! Snart babys födelsedag ;-) hihi jag har en del surprices;-) have a Nice day !


Jazmine sullivan sjukt bra artist!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar