Pinga Frisim

måndag 25 april 2011

Goddagens:) ännu en skön dag med sol idag :) suttit ute lite på baksidan. Och varit i Trelleborg o träffat Louise och käka ute med Mamsen o Gary med det ar trevligt kul att träffa louise synd melika inte var med. O snart bär de iväg hem till sösdala med mc :) ska bli fett nice finns ingen bättre känsla!! Som om man släpper allt och vinden renar en från tankar man kör ifrån all skit liksom . Tror alla mc förare o mc åkare ( hehe) förstår vad jag menar. Man känner sig fri som en fågel.


Det e verkligen livet jag ska verkligen snart skaffa kort och mc! Det är ett löfte. En sak som är riktigt bra att göra det e en hundra lista. Med hundra saker du vill Göra eller klara av innan du dör! Jag ska börja med min ikväll . Älskar hela min familj o Metin <3
Hoppas bara på att allt de onda försvinner innuti i mej och att jag kan få börja leva ett liv fri!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar