Pinga Frisim

onsdag 12 maj 2010

ystad blev det inte

jag kramar min underbara mamma på hennes födelsedags fest förra sommaren<3 nu är hon i london åkte idag!!:) hoppas ni alla får roligt! london baby;) ses på måndag kväll.
nu är det snart vm!!! ska bli kul!:)

det blev inte ystad igår.. för kontoret hade stängt.. typiskt. idag jobbade jag från sex till halv ett, ska kanske ta stängningen på nautilus med:) får se , så jag får ringa ystad istället!:) en trafikskola där som verkar jättebra! får se om det stämmer:) elin ska ta intensiv kurs nu:)

fy fan vilken morgon jag hade... försov mej lite o allt var super stressat!!!:( tack sandy för all hjälp! och bror min <3>
ska kolla ticet nu. hoppas alla haft en bättre dag! ikväll ska jag laga mat till brödrarna o dom ska nog sova hos mej eller pappa.
kram JK

1 kommentar:

  1. hejsan
    ska du ha skorna??jag maila dig igår och jag har ej hört något från dig och det är fler som frågar efter skorna.Det tar ju en min att svara tillbaka så snälla du hör av dig så jag vet!

    Wildcathanna@hotmail.com
    Från Hanna

    SvaraRadera