Pinga Frisim

onsdag 11 november 2009

im to much for the world... i guess...




heej.. tredje dagen här i amadores.. sjukt fint väder still!! :) hehe.. ja det e nice jobbar på brännan:P

det kan bara kännas ensamt ibland.. ingen i min ålder... tur viggo e med en lite! pappa somnar typ 9 senast. :P hehe

jag har börjat få kraftig ångest... jag har gått upp en bra del ser jag nu när man måste vistas i bikini och korta kläder... saken är bara den.. när hände detta???

jag är chockad... :S jag vet inte när detta hänt ritkigt.. jag mår så kasst .... jag måste ta itu med detta på jozzez way..

annars så mår jag sämre just när det gäller min kropp o vikt o så.. så är jag väldigt känslig!!!

eftersom jag lidit av ätstörningar sen jag var 10 år gammal.

jag får börja träna hårdare !!

men men man känner sig nere o hängig.. usch.. vad faaaan hände.. hatar speglar!!!!

tyvärr pga fotojobb och sessioner hit o dit måste jag tänka på hur jag blåser upp.!!

men detta e sjukt!!! längesen jag var såå tjock.

tjock o tjock... men jag tycker det pt träning när jag kommer hem... skiter i vad det kostar hellre det än en fet deprisson.

i morron ska jag dra med viggo han o jag o kanske wille ska till stranden som ligger här någon killometer nedanför oss från berget!!

finns kanske några snyggingar att glo på!! haha

jag vill bara du sandra.. ska veta att jag ska ringa dej på måndag och då måste vi ses en liten stund vet om att du ska börja på bh men en fika kan vi ta eller en kaffe.

cammade med mamma ikväll visade hotellet och utsikten och rummet och oss!:)

hehe hon saknar oss!!

sov gott alla jag ska försöka..

det e sjukt vaaaaaaaarmt här inne...

buenas noches

//SeSsA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar